Olet täällä

YTHS:n chat palvelee opiskelijoita 17.9. alkaen

Jaa +

Uutinen | 14.9.2018


Chat on opiskelijan uusi palvelukanava YTHS:ssä asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksessa 17.9. alkaen. Chatissa keskustelet YTHS:n terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat neuvoja ja opastusta kotihoitoon tai tarvittaessa ajan vastaanotolle.  

Chat löytyy Self-verkkopalvelusta, jonne kaikki opiskelijan sähköisen asioinnin palvelut on YTHS:llä keskitetty. 

Uutta palvelukanavaa testataan syksyn aikana valtakunnallisessa pilotissa. Kolme kuukautta kestävän pilotin aikana chat palvelee rajatulla ja vaihtuvalla palveluajalla. Pilotin alussa chat on käytössä klo 13-14, 15.10. lähtien klo 8-9 ja 19.11. lähtien sekä klo 8-9 että 13-14.

Tule kokeilemaan chattia ja anna palautetta. Chat-pilotin aikana keräämme tietoa ja kokemuksia palvelukanavan toimivuudesta ja kuulemme mielellämme, miten chat mielestäsi toimi palvelukanavana ja miten onnistuimme auttamaan sinua.

>>> Lue lisää YTHS:n sivuilta